Monday, January 17, 2011

misi tiga enam lima

"camner misi 365 ari mencari chenta? ada progress?!?"

mencabar sungguh soalan cik ninie coklat celup. shut’up not shut’up dah masuk tujuh belas ari bertahun baru. MISI? aku kena lipat gandakan usaha…makanya ari ni aku sibuk mempersiapkan diri. yup, siapkan diri macam godak cekodok kat dapur huhuhu. aku sahut offer mr. adi_don tuk pergi berjoget…i mean berjogging. nasib gak zaquan ada temankan aku ari ni. tetiba rasa rambut kepok-kepok ikal mayang dihembus angin selat plak *mati laaaaar.

aku dah lama tak melanggan gym, mens health gak aku tamatkan riwayatnya macam kesan degil. dah tak kuasa berangan-angan je. elo, ini zaman transfromasi HAHAHA. majulah sukan tuk negara!

whether you are a slender young man in your teens or early 20s or a middle-aged or elderly gentlemen even janda beranak dua (yang pasti korang bukan rozita che wan) you want to look your best, feel good in your clothing and have your expensive dress clothing last as long as possible. all of these objectives are best served by buying smart and making sure you have the best possible fit. tapi macam kat part-part tertentu je ‘maju’ tu : )

having a good mirror is important, and a good helper is even better. get into the right mood, find the right time and place with good lighting, and exercise patience.

un-sangka-able

apa yang buat aku rasa lagi kurus sekejap ari ni, aku baru booked flight ke bangkok! kaaaaaaaaaaaaarp.

No comments:

Post a Comment