Friday, January 14, 2011

kalo aku...

hidup aku terlalu banyak kenangan. kenangan mendewasakan aku. menjadikan aku organisma hidup berakal.

ada kala rasa sedih pada sebuah cereka. ketawa pada kedukaan orang. senyap dalam hiruk pikuk sebuah kegelapan. yup, aku lalui suatu fasa. wooooooooooooooit, dah kenapa berkerawang-kerawang bagai…dah nak maaaampus? oksigen beeeeeeb, bukan ke organisma perlukan oksigen untuk hidup?!? (uish, tak berkaitan langsung ni hik's).

hahaha, aku selalu harap jadi for-fu-lar dan memenangi ati setiap yang membenci. menyairkan gurindam mendamai remuk ati yang kecewa. kalo aku tak mampu terbang tinggi-tinggi…setidaknya aku masih menggapai awan memintal bucu bantal pun jadi-lah.

jangan rindu banyak sangat, rindu sikit pun takpe.

hidup jangan 'kekwat'.....biar old skool ♥

XOXO

2 comments:

  1. uishhh...comelnye gmbr..slalu pk mkn mcm tuan blog nie.haha

    ReplyDelete
  2. cik kepam? r'u there?!? HAHAHA

    ReplyDelete