Thursday, October 7, 2010

MAKE-UP TUA

ada orang nampak muda sebab make-up. tepek-tepek cik kimia terus melekat...ada chemistry. abang ngurat, kakak ngurat...adik-adik tegang urat. siapa kata dari mata jatuh ke hati? bukan ke tadi baru kau tepek bedak sejuk bunga ros..?

berbulan lepas ketika aku ghairah mencucuk bintang gilakan bulan di kelab jantan...aku TER-tahan di muka pintu. jahanam betul! dah puas pengenalan diri aku kau robek dan biarkan aku bertepek di tangga sisi. aku terlalu muda katanyeeeeer walaupun mencecah angka puluh tiga dan dua.

akhirnya jadi bahan gelak barai kekawan birah memecah malam enjut ngajat tampi; sketsa aku dan bulu ari-ari. lepas ni terpaksalah aku MAKE-UP TUA!!! ...adoi ’(
eh, korang faham ke bahasa sanskrit aku ni..? nasib-lah!

No comments:

Post a Comment