Friday, October 29, 2010

klang-kang

belum sempat aku update citer pasal bandung terus je kena replace meeting kat klang. badan dah la renyok, so aku usung je hand luggage ari tu dengan hingus suam-suam kuku. cuaca sekarang ni memang susah nak predict. seminggu aku abis macam tu je…

tadi masa aku on de way balik, my driver berhenti kat restoran jejantas melaka. dah alang-alang dia pandu lembab dan mata aku pulak susah nak bukak (tebus utang tido semalam menyengkang siapkan slide guideline) aku order la makan sambil mata melilau tengok gelagat dua ekoq askar kat selang satu meja sebelah aku.

aku: beb, nape askar tu kepit beb?
dia: biar la dia nak kepit...tu kan senjata dia.
aku: ohhhhhh...*pening jap sambil mata aku blink-blink tengok kepitan a middle of his legs.

aku balik la...driver aku memang sengal! klang-kang nyeeer mamat! cuaca sekarang memang susah nak predict.

No comments:

Post a Comment