Thursday, October 14, 2010

::gema aidilfitri : part 2::

semuanya bermula di sini...di mana chenta menyatukan hati kami. ini bukan gereja eh? hanya dewan disemakkan lampu limpah dan sebuah pentas kaku. dah nasib aku dan 'geng mesin basuh' ditugaskan menyiapkan segalanya tuk malam tu. so, mari kita mula...yok!

60's tv sangat kaaaaaan? kisah uda & dara : ) dalam kocek dibekalkan duit lima puloh kupang tuk transform realisasikan malam ni dengan budget ciput termasuk permintaan 7 syarat puteri gunung ledang include de fresh flower. pwoooorh...mencabarkan? kompem tv3 gulung tikar kalo camni hehehe.

majlis diserikan dengan zapin johor 'pantun budi' (dah macam ronggeng rokiah memasing duk pasang badan) dia orang sporting gileeeer...enjoy sesangat! camtu la hasil backdrop yang kita orang kerat-kerat 18 kertas A4 (kolaj) hurm, nice tak? berani korang kata tak chantek..? *dush (aku cuma guna 18 hingget je tau dari duit tadi) simple but...

muka klimaks sesorang memuaskan nafsu serakah HAHAHA...puaskan? walaupun kurang dua minggu that means sepuloh ari training rejim zionis but memasing have fun (",)

MC bertugas malam tu dengan 'khasiat tinggi rendah' kalsium paling gereeeeeek sey! rugi kalo tak tengok live (ni bukan pakej astro wokey)...two thumb-up!

aku interframe...
...dan lagi melalak lagu seiring & sejalan (hehehe bab ni paling lawak, kita orang nyanyi versi ajai & nurul...tup-tup musik versi uji rashid! mati deeeeek! dah macam citer oshin alih suara hahaha) orang lain ada gak nyanyi but ni kan blogs aku so suka ati aku la nak letak gambo aku je...lalala.

antara tetamu yang hadir


serta mereka-mereka dan keluarga mereka yang turut hadir, me-ri-ah.

ni lah gambargrapher ensem aku. semua pic ni dia edit sendiri...aku cuma cilok je hooOoyeh.

uish, sandal buruk aku pun nak tumpang sekaki..? blah dulu la beb, TAMAT :'D

No comments:

Post a Comment