Monday, June 20, 2011

tajuk yang susah..."malas pikir"

sudahnya pagi tadi aku terlanjur…terlajak, TER-lebih upload mimpi. kesiangan. sampai opis semua dah open table kugiran tepi pantai join blues geng…monday blues dowh. ropol-ropol bijik mata aku menghadap keajaiban korporat (i mean keparat). persetankan anak muda…HAHAHA ni semua duniawi, mampu? mampu cakap camtu???

aku catwalk maintain macam lalu red carpet, dengan ekor mata heharap la tak sape datang interview aku. seram beb time-time gini masuk opis macam hulur kepala kasik penggal; nasib ler bos pun bersekutu “lenggang perot”.

once a blue moon.

kekadang kalo kerja macam separuh nak mati pun, kalo ada banyak duit kepok-kepok, kalo bleh beli memacam pun aku masih tak mampu beli cinta. kekadang kalo kita topup 10 kali dalam seharipun, beli talian hayat berbunga-bunga...tak tentu boleh topup kepercayaan orang terhadap kita setiap hari. weeeey, aku nak juga celik bijik mata or setidak-tidaknya kalo mati tu disebelah orang yang kita kenali (bukan stranger) yang aku panggil “chenta”

setiap kata-kata pasti ada jawabnya.

2 comments: