Thursday, June 23, 2011

red velvet nani rostam

‎“death leaves a heartache no one can heal, love leaves a memory no one can steal”. ~ rip che’ teh, baby & ryan ♥ [z.a.m]

semalam mood aku down gileeer dowh. aku adun kasik sebati biar elok naiknya macam red velvet kak nani rostam (sorry hanis! hik’s). sejam pertama wake-up call selalunya aku morniiiiiing sickness, hanya mereka yang kalis peluru dan berjaya mengamalkan ilmu kebal SUCK-ses sapa aku (dan selalunya mereka yang sukakan kita dah faham beno penyakit pagi aku). suddenly, pepagi aku dikejutkan dengan citer kematian…lagilah…che’ teh mati, anak dia mati, lesen kenderaan mati, ikan gapi mati…camni bleh mati woooo…wa-la-weeeey.

bila akak aku buat tagline “inilah berita dari radio malaysia…disampaikan oleh mariamah tijo" kahkahkah tergolek dog! aku terus tak bleh blah. aku sedih tapi dah macam tangisan dalam kebahagiaan. vungok's la akak aku tu...

aku: huh? kenapa tetiba jerk?
helly: kuasa tuhan (poyo la akak aku...tetiba alim ulama macam pompuan di bawah lindungan ka’abah). kena muntah-muntah anak beranak lepas tu mati. tinggal memori je si kembang oren rimau tu... ’(
aku: tu la pasal...tadi call mak. muda-muda si mohd bobby jadi duda! cian dia.
helly: memang kesian semalam dia baring je...dengan muka sedih. mohd bobby jadi duda, si comot yatim piatu.
aku: nanti kita carikan janda bergetah macam rozita che’ wan.
fieza: ha ah cian, jadi bapa tunggal di hari bapa...sob..sob...sob (adik aku lagi la very de telenovela + spektra RTM).
ewaaah ewaaaaah, tup-tup akak aku sambung...
takpe la bobby…kalo rozita che’ wan tolak cinta kamu, kita mintak mak pinangkan kak eton...sure baaaaeeek punya lepas ni! huh…? kak eton mana??? kak zaiton sameon naaaak?!? hehehe.

mak aku kata "budak kacak haloba mana bleh nangis...?" aku lebih susah nak hadam kata-kata pujian mak aku weeeey.

2 comments: