Thursday, April 21, 2011

i am LVoe

if god had wanted us to talk more than listen, he would have given us two mouths rather than two ears.

[k e n b l a n c h a r d]
ari ni bukan valentines-kan? and bukan gak harijadi aku kaaaaaaan? sooooOOoo apakah? kenapa tetiba aku dapat hadiah? *ouch terharu siot tetiba "chentaku tersimpul rapi" and finally i got something. if korang re-read my last post sure la lepas ni bangun pagi rambut TAK bagaikan singa...? no-no-subject wokey! anak sape la yang baik ati hadiahkan aku benda ni (dah berbulan rupa tak terurus macam geng kutu rayau bergelandangan haaaaaaaaaaaktui. takmo citer panjang ar nak main benda ni sampai pagi esok (symptom jakun's) ati abang baju pink ni dah sama kaler pink gak hehehe really me (biarlah rahsia, saja nak kasik korang jeles jap!)why walk, when you can run.
why run, when you can fly!
kaaaaan? ni lagi satu hadiah aku dapat. thanks che'pod bagi mutiara sabah ni...dah lama aku tak terima jewelry dari someones. bila masa aku pakai eh butang baju ni? tunggu "ari bahagia" dengan si "dia" sebabnya costume-opis-24/7 baju melayu teluk belanga (kurung johor) so takde banyak lubang nak bling-bling hehehe. tak sangka both of you (hubby) ingat nak hadiahkan aku benda ni tetiba.
ingat lagi tak cik ninie coklat celup yang aku citer yester-post tu? post tu datang dengan pakej hadiah sekali, mampu? memandangkan dia home-back-home paris...so i'm feel pretty LV and hamiiiiiiik ko pemegang kunci ni! keychain? oh, now aku dah kawenkan (mix match) dengan beg duit kechik gi pasar aku... i-am-LVoe. i wish : moga bahagia sampai anak cucu, nanti beranak LV bebanyak eh? thanks ye ninie (bukan nama sebenar) lalala. bila nak balik paris and kidnap me together-gether?

hope for the best, plan for then worst (taman april penuh dengan bunga-bunga) chup, besday aku kan september kaaaan? kompius jap :)

No comments:

Post a Comment