Wednesday, November 3, 2010

liwet sendiri :'D

sehari dua ni aku berselera betul mencekik macam berkebun dua tiga bidang tanah gamaknya...menyuluh ke baruh menoreh gitu hahaha padahal duk kekwat melahu kat opis ulang alik ke high court. chup, bukan aku yang nak makan weeeey...ni ha antu raya yang meroyan melahap! tak baik tau fitnah aku, darah aku puteh tau...dush*

our click kata kedai ujung road tu ada buat sale!?! wakaka ko mampu buat sale nasi hayam penyek! lapo gileeeeer ni, uish meleleh kempunan anak dalam perut aku nanti. sale pun sale la, hayam lenyek stim-roll gaknyer...janji lunch tak miss : ) "woit, bukan ke aritu baru makan hayam penyek kat orchard road?" lalalala.

ni photos masa aku cuti kat bandung aritu...snap by gambargrapher "siti najibul ghunnah" hahaha aku bukan nak gelak tapi menu dalam photos tu buat aku makan sambil gelak dalam iman. gerek seeeeey!!!

4 comments:

  1. jgn salah kan antu raye mgandung...tp ....x tahu la nak sambung ..hahaaaa...emang dasar gemoks kuat makan..lalaaaaaa...

    ReplyDelete
  2. gelak jugak la...hahaha "gaya, mutu, keunggulan" tu.

    ReplyDelete
  3. ni guna 'baking powder' ni HAHAHA :)

    ReplyDelete