Wednesday, April 29, 2009

gesture terakhir aku*

dah tiga kali saya jengah diz exhibition dan masih tak puas, i mean de first decade of millennium i jatuh ati dgn iskandar malaysia contemporary art show. every wik ada jek yg baru! dan diz wik diz exhib bergabung plak dgn "kraf m'sia" art fair. nevertheless, it needs to be acknowledged that as de world is becoming flat and imformation is readily available at de tip of our fingers, but kali ni mata saya lebih tertumpu pada karya nuriman amri abdul manap ~ gesture terakhir aku.

"sengaja aku bayangkan nikmat dalam berkenalan, berkawan, menyambut tetamu sebagai gesture terakhirku.....sebab aku sentiasa ada dibelakang dari yang lain".

p/s: this is a manisfestation of the global comtemporary art movement and it is an overvhelming fact...juz walkin' and enjoy de paintin' at danga city mall (level 4) march 14 till june 14, 2009.

No comments:

Post a Comment