Sunday, January 15, 2012

play-wood-three

hi sayang,

how your day? tahun ni memang hebatkan? semuanya berjalan dengan smooth & easy hingga tak terasa separuh bulan dipenggal pertama 2012.
ayat-ayat manis selalu buat kita terbang ke bulan...ke bintang...tup-tup dah sampai ke kayangan. orang kata kalo ada ce-cita itu baru namanya manusia. kalo ada impian, itulah orang. kalo punya kekasih that mean korang yang TERpilih (chececeeeh macam tak sengaja jerk?) and kalo korang masih sendiri macam aku maknanya hati kita mahu diuji! macam pandu uji kereta baru kat showroom tu!?! kenapa nak sedih? korangkan howt, cantik, kacak, bijak…hey! tak perlu nak berdrama bagai cos tak masuk neraka pun kalo single-mingle.

banana to fruit two times.

bagi yang menyimpul chenta lama…i mean stock tahun sudah (jangan basi sudeeeey) so i wish you a good luck erk and heharap korang tak terpaut ati kat “crocodile land” but kalo nak fallin’ kat abg guard taman buaya still ok lagi dowh hahaha. if korang baru nak cuba-cuba gores & menang si fruit heart makanya tahun ni lebih va-va-voom and pesan hakaaak depan simpang rumah aku “don’t clap one hand…” makan ati, dah english education kata-kaw!
matahari ada bulan, bulan ada bintang, bintang ada siapa?

aritu aku dan kekawan sempat memintal hajat di dada langit. walaupun rupa aku urban (urban ke? motiiiiip..?) tapi aku tetap pilih cara kuno untuk melepaskan hajat (woit, bukan hajat beso & kechik kat restroom to wokey!) the tradition is to make a wish, light the sky lantern, and let it float up to the heavens.
“kongming lantern” (孔明燈) terror tak aku nulis chinese?
omputeh tiak benda ni is sky lanterns are also thought to hold good luck as well. kalo lagi longer the sky lantern floated in the air, the better luck they would have, skip any troubles and keeping bad spirits away…hurm.

“cinta tanpa restu, bagai jasad yang tak bernyawa” [tentang dhia]
aku
: dulu kekechik nak jadi pe?
[R]: nak jadi SUPERman woo...uhuk.
aku: camtu bleh aku jadi SUPERgirl-nyeeeer *gedik’s LOL
aaron: camtu nak jadi SUPERmarket-lah! macam-macam ada... dengan kuasa bulaaaaaan...untuk dia, apa saja pun aku sanggup!

No comments:

Post a Comment