Friday, May 6, 2011

b!carawara

perjalanan aku terhenti di sini...titipan rasmi 'pembesar negeri' ini bukan BACARIA eh kahkahkah dan buat pertamanya aku memenuhi kerusi tamu sebagai pemerhati bebas lagi rambang tanpa perlu berusaha. menyilang kaki memangku riba menyingkap kisah demi kisah aku dan dia...
buah tangan sulong 'bangsal' baru aku dan kami bernaung. kerna dia aku ke sini ralip mendengar celoteh nenek-nenek dan bongkok tiga melewati halwa telinga.
internationalization...bulau mata aku jap! chaaaaaaaaaapiq ~ ngee *nak kena babab ni salah spelling.
tempat mana 'kereta rosak' dan mak abah aku sibuk berendut, hik's :P




“A country without heritage is like a man without memory”
- Speaker 7, Bicarawara Siri 2, 2011

3 comments:

  1. heharap proposal nak buka sg. segget tu berjaya dan johor punya landskap baru tuk pelancongan, penat nak promo. any ideas?

    ReplyDelete
  2. comel nenek duduk opis bawah tu ke?... :P

    ReplyDelete
  3. ha ah terpublisiti plak..! hahaha

    ReplyDelete