Tuesday, December 20, 2011

angry birds

trail balik sepetang menjadi lebih panjang…berjela-jela saja aku ikutkan perasaan yang menjangkau nun ke daerah entah. aku fitnah la JKR dah panjangkan jalan semenjak dua menjak ni. saja aku on-kan mood merajuk, hijau menyala. saja! yeeeeer sesajeeeer, pullstop*

aku tak sendirian. tiap kali aku rasa lonely…dia pun pasti lonely gak. mendayu-dayu kak beyonce menghempas-memulas-jiwa, sakit woooooo. manakan tak, dah ko dok ulang sepuloh kali bangkit tubi…sampai puas berpadu suara, dan-dan lagu tu...dan-dan lagu tu lagi sampai sepuloh kali round dah macam kak beyonce ko tu buat single song je kan? tak macam dia takde sepuloh track ler plak kan?!? paling sakai bila aku mula kepit suara berduet suara sendiri dalam 1lagu kahkahkah kata 1malaysia? setakat dua suara apalah sangat…lain la 3 suara..?

petang yang lost ni buat minyak keta aku haus. dari separuh dah jadi suku, padahal rumah aku cuma 12 minit jerk dari opis pe-ke-hell? aku mengayuh keta bersama jiwa kacau. oh, bapak aku memang bukan tokey minyak…makanya dia pun tak bagi aku subsidi. tapi petang ni aku saja nak test meter minyak keta tu sama ada berfungsi ke tak? vungok’s

tak payah nak poyo sangat, apa yang aku galak merengek tak nentu pasal ni? skip-skip-skip ah, aku gi shoppin’ barang dapur dulu sambil sejukkan ati...tapi tak sejuk gak…angkat phone, call mak and ha-la-mak HOME S!CK le plak.

abis tu yang aku dah rupa pelarian mintak suaka politik ni nape?

a
l
l
l
l
l
l
a
a
a
a
a

tak dapat save ring tones angry birds >.<

mencik’s :(




note: kimak kan? ok bye!

No comments:

Post a Comment