Thursday, February 17, 2011

kacipup kentang

hidup kalo asyik memanjang beeeeeest pun tak syok gak, sekali dua nak gak cakap “BABI”. aku bukan nabi dan ko jugak bukan maksum. kalo ko bleh takan la aku tak bleh kaaaan? malay-see-ya bleh pe..?

dah betul la tu kalo ko tu spesis orang utan dan kalo aku letak kat dalam balang dan letak kat para tinggi-tinggi takan aku nak tiak ko “orang balang para tinggi” plak? kaaaaan? sure la aku tiak ko orang utan gak! mak aku kata “kalo kita ni biji benih yang elok…dicampak ke laut pasti jadi pulau, kalo ke darat pasti jadi bukit” tapi kalo ko ni pompuan tak berhenti-henti nak “menyalak bukit” macam haaaaanjeeeeng dah kenapa? nak jadi pe???

aku akui ko chantek dan bijak sebab itu aku hormat setiap pendirian ngko, kagum. tapi jangan ler plak TER-bodoh jadi orang sampai lupa diri tak tentu pasal macam sawan babi. lain la kalo ko baru dapat pergi bulan or planet pluto (yang tu aku kagum tahap gaban tak bleh nak blah)

kalo darjat dan pangkat jadi taruhan kalo mati nanti nak kubur sama ke? nak la aku tulis dalam check list-to-do-it. nanti aku letak bunga malai kat frame gambo ko eh or mintak cik melati kencing berdiri atas kubur ko? hahaha.

tersinggung betul aku bila ko kata “sumun!@$$%^^%*(&*mother fucker*&((^%$#$”. amboi-amboi eloknya budi bahasa macam babi pakai skirt...abis tu selama ni aku agungkan sape? tuhan amitabha? ke busut anai-anai?

aku pinjam dua minit engkau ala-ala sailormoon. kau toleh kiri dan kanan…dan tengok jelas-jelas sape yang sokong ko selama ni? kalo bukan dia, dia, dia dan dia lagi! orang ni yang menggelarkan diri ‘your servant’. tak jelas lagi ke orang yang kau tiak “kawan” dedulu pun dah angkat kaki!!! suami yang ko banggakan tu bebila masa je bleh join JOMKAHWINLAGI.COM dan terpaksa la plak ko join ’kahwin-cerai-kahwin-cerai dot com’ buat trofi. kan rezeki tu tuhan yang bagi?

orang bagi akal jadi pompuan biar manis luar & dalam tak guna kalo HATI BUSUK. emang dasar ka-ci-pup kentang! hipokrit. jangan mendongak langit sangat, takut jatuh patah tengkuk.

mungkin tuhan cipta ko dari tanah paya-lah...elok tuk tanam bakau je. hidup jangan tak sedar di untung! oh, sekarang baru aku tau kenapa tuhan tak kasik makan babi!?! sebabnya mulut bau longkang macam kafir zimmi...errrrk yurk!

"hati kena bersih"

7 comments:

  1. nak kacipap sardin leh???ade hamis2 sket baru feel..

    ahahahahaaa


    p.s:jgn marah2 nanti darah tinggi :p

    ReplyDelete
  2. hahaha...nak menopause neeeeeh :)

    ReplyDelete
  3. kte sokong.hehhehe{ DAYAH}

    ReplyDelete
  4. g la carik kerja lain yang lebih sesuai daripada ko buat ayat2 'sedap' tu kat cni..

    ReplyDelete
  5. mr/miss anon, abis tu asyik "simpanan" jerk so how? hahaha

    cik dayah: ko ni tak abis2 nak sokong! ni AFUNDI_KLUO leeeeer

    ReplyDelete
  6. owh...ok, kite kena jadi orang baik...kalu tak t orang pulaukan kite...tapi kalu kite jadi pulau pangkor or langkawi pun ok gak ramai je orang nak kunjung...hehe..

    ReplyDelete