Sunday, February 13, 2011

21 hours ago

kalo aku dapat curik sayap cupid's tahun ni...biar semua orang tak main raba-raba depan mata aku HAHAHA baru la negara demokrasi namanyeeeeer, tak gitu?!? semalam after pergi kenduri kawen sempat gak aku singgah shoppin' mall beli seketul dua barang dapur. lama sungguh tak pekena nasi minyak orang kawen...puas la aku melantak tak segan silu. heharap mak pengantin tak berbulu bijik mata tengok aku duk ulang alik tambah nasi :)

tinjau-tinjau coklat tuk buah ati. nak tunggu dia bagi macam sampai mati tak terbeli. orang suruh beli coklat aku sibuk skodeng dolls bear dia orang.

omel: bos, ni brapa?

tokey: ni harga...lima belas.

omel: uish, hurm...murah ni. ni kucing ke dog?

tokey: DOLPHIN

omel: ...???

ko agak-agak la...ada rupa dolphin tak? HAHAHA kalo teror ni apa?!?

1 comment:

  1. cik omel : hahahaaaa.bhgn kaki dolphin kot

    ReplyDelete