Monday, June 22, 2009

merah itu cinta

mak kata, idup ni penuh dgn cabaran dan dugaan. ada masa ianya datang dengan bermcm-mcm ragam dan kerenah. setidak-tidaknya hayat ini lebih bermakna dan berwarna...menjadikan kita lebih dewasa dan percaya diri. tak semestinya apa yg kita suka akan disukai oleh org lain...bukan ke idup ini “kaler-pul”? benarkah malam itu kebiruan? dan hamparan itu kehijauan? jika merah itu cinta dan rindu...benarkah???

kita ter-tagged lagi.....pwoooorrrh, WAKE-UP!!!

1. anda "hot" ke? ke prasan hottest?
r’u talking prada? hahaha bila smua org spotlight kat kita and said “you’re sooooo hot” and dat mean i felt melted dan trasa dibogelkan dikhalayak ramai, kwang-kwang-kwang. panaskan jawapan ni???

2. upload photo kegemaraan anda...


3. mengapa suka-suki photo ini?
diz picture is gambo curik from my freelance camera-man and was taken masa kitaorg stuck on jam ke singapore. erm, nape kita suka diz pic? nape eh...senti-MENTAL maybe? sebabnya diz photos talkin’ bout my binatang yg sllu kita tunggang and setia bersama ke mana-mana (masa sedih & epi even tgh merepek-ing), satu-satunya hadiah besday. secondly, both of my lembu hadiah dari seseorg yg pernah kita syg dan juga teman setia tiap kali outstation. lebih sadis pernah ter-afundi kluo ala-ala survivor dari my opis mcm citer antara dua darjat gitew. ampunkan maaaakkk…

4. bila "kali terakhir" anda makan pizza?
arwahnya kata on february with click “pompuan miskin”. nape tanya, nak blanje eh???

5. lagu terakhir yang anda dengar?
terlanjur cinta by rossa and fasha sendat...oppsss, pasha ungu. bleh tersedak hingus or oksigen bila dgr lagu ni…waaaaaalllaweee.


6. selain dari nama sendiri, anda suka dipanggil apa?
hisham, hanya family terhampir je call me like diz sbbnya nak bezakan dgn nama ayam dan itik diaorg...wakakaka, mati dek.

7. tag untuk re-rakan enam “jahanam” anda:
[1]
[2]
buchuk
[4]
barli suam
pakwe (tak dulik, nak tagging gak!…nasib jauh kalo tak dah lama kita tag dgn stapler gun)


8. sape no. [1] bagi anda?

[d.i.a] hanya number. for-fu-lar ke?

9. orang no. [3] tu skandal dgn sape ye? berhubungan ngan kita-lah (copy wordin’ pakwe…malas nak guna otak kiri)... hahahaha!!! takan awak pulak? tapi kekadang dia berhubungan (attached) dgn pili bomba, kapal selam, pondok telefon dan yg sewaktu dgnnya mcm transformer tuh :p

10. “sesuatu” berkenaan dengan no. lima?
sumtimes i felt lost and totally confuse with diz situation, can you defined? ko mmg “sesuatu” beb.

11. bagi pesanan penaja kepada orang no. enam?
azzab-banar tau...suka suki je nak tagging kita ni, poyo tau! uweekks.

...biarpun seribu kepayahan datang melanda, dan dunia berubah warnanya...ada ati tetap percaya yg jiwa itu masih terpasak pada paksinya. kerana kamu juga adalah "sel hidup" yg memerlukan oksigen.

2 comments: