Saturday, August 27, 2011

batang burok’s

ex-supir: sam, rumah you ada batang burok tak time raya nanti? anot, jom raya rumah sam!
anot: jom la…raya ke 17 ok tak?
ex-supir: ke 17? tak payah! raya ke 3 jom!!!
(perbualan melibatkan dua ekoq pompuan chantek+gedik’s di malam buta. mulot dedua macam puaka yang ada saka gitew! aku fitnah la tuhan lupa nak ikat dia orang ni kuikuikui...time orang membuta dia orang ni sibuk mengilai dalam selimut =)
aku: nok’s, kalo rumah mak ada batang burok...ko hengat mak takde keje lain ke nak kasik ko mencekik?!? (bleh tak recycle ayat ko supir? hehehe) tolong bawak hadiah erk!
anot: pe salah sekali sekala bagi kita mencekik "batang burok" you? (sekali sekala-laaaah kalo sekeping dua aku terima, ni sebalang dua...dah masuk setin dua tuuuuuuh dia..."merasa" katanyeeer hahaha)
aku: 14th tu besday aku.
anot: bawak hadiah? KO HENGAAAAAT KRISMAS?!? *ouch, besday ke? "i rasa i takde kat malaysia la time tu...maybe i buat UMRAH".
ex-supir: i pun takde...bye.
aku: ...tetiba (ko mampu buat umrah ni?!? tup-tup ni katanyeeeeer HAHAHA hanjing kaaaan? kan?)
ex-supir: ko umrah??? pegi mekah balik ari kaaan..?
aku: vavi (beso + CAPS LOCK + bold * nak aku sendengkan hehehe)
ex-supir:
HAHAHA *gelak syaitonnirrajim yang macam setan nak terlepas raya tu ha!
anot: a-ah balik hari jerk just nak amik gambo dengan unta.

kalo ada yang singgah ke TEBEDU...singgah la rumah aku, kalo nak merasa "batang burok's" aku. kalo rasa nak menginap kat rumah panjang ni pun sempooooOooi gak! I LOIKE!!!

epi syawal yall!

4 comments: