Wednesday, March 2, 2011

chicken dance :)

selalunya kebosanan membuatkan otak manusia berputar 360 darjah dan menjadi semakin bijak. hujung minggu sungguh lucu buat kalbu berbunga kechil macam mau dipinang orang hahaha… apa kabo agaknya ayam dan itik mak? harap sihat-sihat belaka (adooooOooiiiii dah macam buat header surat chenta plak tuk mak abah kat kampung kahkahkah).

ayam: manusia ni memang selfish!
lembu: kenapa ko cakap camtu?
ayam: tengoklah apa dia orang dah buat kat aku..?
lembu: haaaaaiiihh, buat pe pulak?
ayam: aku ni berteloq setiap hari. aku cadang nak la dapat anak dua tiga ekor tuk dibela…orang kata ada gak waris aku cam “waris jari hantu”, koooooOo mampu? bila aku “keok” nanti ada gak yang nak buat “chicken dance”. tak syok la camni…mentang-mentang aku ni mak hayam so hari-hari dia orang melantak teloq aku. so camner tu? cheeeeciiiter???
lembu: a-la-mak, ko nyer problem tu small matter jerk beb.
ayam: that mean?
lembu: aku ni, kalau fikirkan nasib aku lagi la malang dari lebai malang. rasa nak bunuh diri pun ada buat big mac or beef burger mc’d pun yummy gak. yelah ko bayangkan hehari manusia minum susu aku but TAK SORANG PUN PANGGIL AKU MAK!?!
ayam:
….???? (emang dasar kacang meng-e-lem-booooo) huhuhu.

da-da-di-di-du-di-da-da-di...eeeeewah :)

2 comments:

  1. anak ayam kaler pink?? kerrlass u.. huhuhu

    ReplyDelete
  2. ha ah pets shop blkg rmh ni jual...ada kaler biru gak :"D

    ReplyDelete